# Nickk's TextDraw Editor - Language File # Language: Nederlands # Author: Jasperschellekens # Version: 2.0 #MESSAGES {FFFFFF}U heeft geen autorisatie om dat commando te gebruiken, log eerst in via de RCON. {FFFFFF}Bewerker gesloten. {FFFFFF}De bewerker is op dit moment in gebruik door een andere speler! Informatie {FFFFFF}Om de bewerker te verlaten, gebruik het commando {00FFFF}/NTD {FFFFFF}Het script is geblokkeerd! #n{FFFFFF}Bekijk de server logs voor meer informatie! {FFFFFF}Instellingen zijn hersteld! {FFFFFF}Keys zijn verwisseld! {FFFFFF}Snel Selecteren: {FF0000}UIT {FFFFFF}Snel Selecteren: {00FF00}AAN {FFFFFF}De weergave van de TextDraws zijn veranderd! {FFFFFF}Model ID is niet correct! {FFFFFF}Taal bestand niet gevonden! {FFFFFF}Het project is succesvol geexporteerd! #n{FFFFFF}Project geexporteerd naar {FFFFFF}Er is een fout opgetreden tijdens het exporteren... {FFFFFF}De naam van de variabel is veranderd!#nNieuwe variabel naam: {F5D742}#1#n{FFFFFF}TextDraw tekst: {F5D742}#2 {FFFFFF}Deze variabel naam is al in gebruik! {FFFFFF}Variabel namen mogen geen spaties of speciale symbolen bevatten! {FFFFFF}Variabel naam mag niet langer zijn dan 35 letters of cijfers! {FFFFFF}Het maximale aantal Textdraws is bereikt! {FFFFFF}De taal is veranderd. {00FF00}AAN{FFFFFF} {FF0000}UIT{FFFFFF} {F5D742}ALLEEN IK{FFFFFF} {0080C0}IEDEREEN{FFFFFF} {FFFF00}VERWISSELD{FFFFFF} {FFFFFF}Het maximale aantal projecten is bereikt! {FFFFFF}De naam is te kort, te lang of bevat niet toegestane letters of cijfers. {FFFFFF}Dit project bestaat al! {FFFFFF}Het project "{F5D742}#1{FFFFFF}" was succesvol aangemaakt! {FFFFFF}Het project was succesvol opgeslagen en gesloten. {FFFFFF}Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan van het project. {FFFFFF}Project "{F5D742}#1{FFFFFF}" succesvol geladen! {FFFFFF}Model ID klopt niet! {FFFFFF}De naam van het project is succesvol veranderd. #n{FFFFFF}Oude project naam:"{F5D742}#1{FFFFFF}"#n{FFFFFF}Nieuwe project naam: "{F5D742}#2{FFFFFF}" {FFFFFF}De naam is te kort, te lang of bevat niet toegestane letters of cijfers. {FFFFFF}Dit project bestaat al! {FFFFFF}Er is een fout opgetreden tijdens het hernoemen van het project. {FFFFFF}Er is een fout opgetreden tijdens het laden van het project. {FFFFFF}Er is een fout opgetreden tijdens het verwijderen van het project. {FFFFFF}Project "{F5D742}#1{FFFFFF}" is verwijderd. {FFFFFF}Om deze optie te gebruiken, verander de font naar 5! {FFFFFF}U heeft geen projecten op dit moment. {FFFFFF}Kan preview tekst van model niet veranderen. {FFFFFF}Compact mode: {FF0000}UIT {FFFFFF}Compact mode: {00FF00}AAN {00FF00}AAN{FFFFFF} {FF0000}UIT{FFFFFF} Zoom Kleur 1 Kleur 2 #GAMETEXTS ~y~GECLONNED_ID_~r~#1 ~r~VERWIJDERD_ID_#1 ~g~NIEUWE_TEXDRAW_AANGEMAAKT_~r~#1 ~g~GESELECTEERDE_ID_~r~#1 ~w~Font~n~~y~#1 ~w~Doorzichtigheid:~y~#1~n~~p~SHIFT=Sneller~n~SPATIE=Eindigen ~w~X:~y~#1~n~~w~Y:~y~#2~n~~p~SHIFT=Sneller~n~SPATIE=Eindigen ~w~Kleur 1:~y~#1 ~w~Kleur 2:~y~#2 ~n~~p~SHIFT=Kleur 2~n~ALT=Handmatig~n~SPATIE=Eindigen ~w~X:~y~#1 ~w~Y:~y~#2~n~~p~SHIFT=Sneller~n~~p~ALT=Handmatig~n~~p~SPATIE=End ~w~X:~y~#1 ~w~Y:~y~#2~n~~w~Z:~y~#3~n~~p~SHIFT=Waarde Y~n~ALT=Handmatig~n~SPATIE=Eindigen ~w~X:~y~#1 ~w~Y:~y~#2~n~~p~SHIFT=Sneller~n~ALT=Handmatig~n~SPATIE=Eindigen ~w~Zoom:~y~#1~n~~p~SHIFT=Sneller~n~ALT=Handmatig~n~SPATIE=Eindigen ~w~Sprite: ~y~#1~n~~w~(~g~ID: #2~w~)~n~~p~SPATIE=Eindigen ~w~Layer: ~y~#1~n~~p~SPATIE=Eindigen ~g~Publiek ~b~Voor Speler ~w~Klikbaar: ~g~JA ~w~Klikbaar: ~r~NEE ~w~Schaduw grootte~n~~y~#1 ~w~Box: ~g~ON ~w~Box: ~r~OFF ~w~Omleining Groote~n~~y~#1 ~g~Proportioneel ~r~Non-Proportioneel ~w~Uitlijning~n~~y~LINKS ~w~Uitlijning~n~~g~MIDDEN ~w~Uitlijning~n~~r~RECHTS ~w~Alignment~n~~b~OP ~w~Alignment~n~~p~NEER ~w~Font~n~~r~Voortgangsbalk speler ~w~Font~n~~g~TXD Sprite ~w~Font~n~~b~Model Preview #DIALOGS Bewerker Instellingen {FFFFFF}Verander bewerker positie {FFFFFF}Verander bewerker kleur {FFFFFF}Verander knoppen kleur {FFFFFF}Verwissel SHIFT met SPATIE #1 {FFFFFF}Snel Selecteren: [#2] {FFFFFF}TextDraw weergave: [#3] {FFFFFF}Compact mode: [#4] {FFFFFF}Verander taal {FF0000}Herstel standaard instellingen Bevestigen Terug Sprite veranding {FFFFFF}Voer de library en de sprite naam in. {FFFFFF}Voorbeeld: {FF8040}hud:radar_impound Bevestigen Terug Verander highlight kleur Bevestigen Terug Verander keys kleur Bevestigen Terug Andere versie gedetecteerd {FFFFFF}Het configuratie bestand komt niet overeen met het script bestand. {FFFFFF}Wilt u de instellingen herstellen zodat het script correct kan werken? Ja Nee Standaard instellingen herstellen {FFFFFF}Weet u zeker dat u de standaard instellingen wilt herstellen? Ja Nee Nieuw project {FFFFFF}Vul de naam van het nieuwe project in. Bevestigen Terug Mijn TextDraws (#1/#2) {FFFFFF}ID/Tekst#t{FFFFFF}Variabel naam {FF8800}Maak nieuwe TextDraw#t Bevestigen Terug Mijn Projecten (#1/#2) {FF8800}Naan#t{FF8800}TextDraw Hoeveelheid#t{FF8800}Laatst gewijzigd#n Bevestigen Terug Exporteren als... {FF8800}Normale export {FF8800}Functioneel filterscript Exporteren Terug Nieuwe TextDraw {FF8800}Simpel {FF8800}Gebruik template Bevestigen Terug Sluiten {FFFFFF}Weet u zeker dat u de bewerker wilt sluiten? {FFFFFF}Open projecten worden automatisch opgeslagen. Ja Nee ID #1 "#2" {FF8800}Aanpassen {FF8800}Klonen {FF8800}Laag veranderen {FF8800}Variabel naam veranderen {FF0000}Verwijderen Bevestigen Terug Project {FFFFFF}Laden {FFFFFF}Naam wijzigen {FF0000}Verwijderen Bevestigen Terug Model Preview {FFFFFF}Voer het model ID, voertuig model of object model in. Bevestigen Terug Verander variabel naan {FFFFFF}Voer een nieuwe variabel naam in {FFFFFF}Vul niets in om de custom variabel naam te verwijderen {FFFFFF}Huidige variabel naam: {F5D742}#1 {FFFFFF}TextDraw tekst: {F5D742}#2 Bevestigen Terug Verander kleur {FFFFFF}Geef kleur in volgende formaten:#n {FFFFFF}Voorbeeld voor RGBA: {FF5A57}224 {58FF57}66 {5AA7FF}245 {FFFFFF}255 {FFFFFF}Voorbeeld voor HEX/HTML: {FF5A57}E0{58FF57}42{5AA7FF}F5{FFFFFF}FF#n {FFFFFF}Huidige RGBA: {F5D742}#1 #2 #3 #4 {FFFFFF}Huidige HEX/HTML: {F5D742}#5 Bevestigen Terug Verwijderen {FFFFFF}Weet u zeker dat u deze TextDraw wilt verwijderen? {FFFFFF}Tekst: {F5D742}"#1" Ja Nee Gebruik template Bevestigen Terug Verander kleur Bevestigen Terug Verander tekst {FFFFFF}Voer de tekst in Bevestigen Terug Verander Sprite {FF8800}Handmatig {FF8800}Kiezen uit library Bevestigen Terug Verander grootte {FF8800}Text/Box (Grootte) {FF8800}Box (Breedte) Bevestigen Terug Model preview {FF8800}Verander model ID {FF8800}Verander rotation {FF8800}Verander zoom {FF8800}Verander kleur van voertuig model Bevestigen Terug Verwijderen {FFFFFF}Weet u zeker dat u dit project wilt verwijderen? Ja Nee Verander project naam {FFFFFF}Voer een nieuwe naam voor het project in. {FFFFFF}Huidige naam: {F5D742}"#1" Bevestigen Terug Verander kleur {FF8800}Tekst kleur {FF8800}Achtergrond / rand kleur {FF8800}Box kleur Bevestigen Terug Verander kleur {FF8800}Selecteren {FF8800}Handmatig {FF8800}Verander doorzichtigheid Bevestigen Terug Project exporteren {FFFFFF}Wilt u dit project exporteren met array mode ingeschakeld? {FFFFFF}Textdraws met de standaard variabel naam worden toegevoegd aan de array om de hoeveelheid code te beperken. Ja Nee Handmatig aanpassen van waarde {FFFFFF}Variabel#t{FFFFFF}Huidige Waarde {FFFFFF}Waarde {F5D742}X#t{FFFFFF}#1 {FFFFFF}Waarde {F5D742}Y#t{FFFFFF}#2 {FFFFFF}Waarde {F5D742}Z#t{FFFFFF}#3 {FFFFFF}Waarde {F5D742}Zoom#t{FFFFFF}#4 {FFFFFF}Waarde {F5D742}Kleur 1#t{FFFFFF}#5 {FFFFFF}Waarde {F5D742}Kleur 2#t{FFFFFF}#6 Bevestigen Terug Handmatig aanpassen van waarde {FFFFFF}Voer een nieuwe waarde in voor {F5D742}#1#n{FFFFFF}Huidige waarde: {F5D742}#2 Bevestigen Terug Max. Wijziging Waarde voortgangsbalk {FFFFFF}Voer een nieuwe waarde in voor de maximale waarde van de voortgangsbalk. {FFFFFF}Huidige maximale waarde: {F5D742}#1% Bevestigen Terug